Érdeklődés - Reklamáció

Amennyiben bármilyen problémád merülne fel valamely általad rendelt termékkel kapcsolatban természetesen mindent megteszünk, hogy a leggyorsabban orvosoljuk a problémát. Kérünk, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében töltsd ki az alábbi űrlapot és add meg a szükséges információkat. Ez lesz a leggyorsabb módja a probléma orvoslásának.

Kérjük ne telefonálj, mivel kollégáink pont ezeket az információkat fogják kérni. Elektronikus úton tudunk a leggyorsabban segíteni Neked. Előre is köszönjük!

Előzetes egyeztetés nélkül soha ne küldj vissza terméket. Az űrlap kitöltése után hamarosan felvesszük Veled a kapcsolatot és tájékoztatunk a következő lépésekről. FONTOS: Amennyiben terméket küldesz vissza soha ne küld utánvétes csomagként, mert azt nem tudjuk fogadni. Amennyiben jogos a kérésed Banki átutalással (utánvétes vagy átutalásos vásárlás esetén), vagy a bankkártyára történő visszatérítéssel (Bankkártyás vásárlás esetén) kaphatod vissza a termék árát. Amint a termék beérkezik hozzánk, a lehető leghamarabb, de maximum 14 munkanapon belül visszatérítjük a termék árát az általad használt fizetési módnak megfelelően.

Higiéniai és egyedi gyártásra készült termékekre az ÁSZF-ben foglaltak szerint nem érvényes az elállási jog! Ezt a termék oldalon, a kosár oldalon és a visszaigazoló levélben is feltüntetjük a termék neve alatt.

Kérjük szükség esetén tájékozódj az Általános Szerződési Feltételekről itt: ÁSZF

Név (amin a rendelést leadtad):
Email cím (amivel regisztráltál, vagy rendeltél):
Telefonszám:
SZÁMLASZÁM vagy RENDELÉSSZÁM (rendszerünk ez alapján azonosít automatikusan így erre kiemelten szükségünk van):
Az űrlap kitöltésének az oka
A termék cikkszáma reklamáció esetén
Visszaküldés oka:
Sérült termék esetén ide töltsd fel a képet: 1
Sérült termék esetén ide töltsd fel a képet: 2
Sérült termék esetén ide töltsd fel a képet: 3
Hiba vagy a reklamáció rövid leírása (nem kötelező de nagyon hasznos lehet):
Hogyan fizetted a terméket (Bankkártyás fizetés esetén az általad használt bankkártyára térítjük vissza az összeget)
Adj meg egy bankszámlaszámot, ahova a vételárat utalhatjuk elállás esetén (A megfelelő bankszámlaszám 16 vagy 24 jegyből álló számsor. Kérlek semmiképpen se add meg a bankkártyád számát):
A megadott bankszámla tulajdonosának neve:

Kérjük minden esetben tanulmányod az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF), ahol több kérdésedre is választ kaphatsz. Itt is el tudod meg tudod tekinteni: ÁSZF

Elállási jog:  A fogyasztó ma már csak természetes személy lehet (így szabályozza az új Ptk, valamint a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény). Abban az esetben tehát, ha a vevő cégre kér számlát, akkor a vevő nem minősül fogyasztónak, mert egy cég nem lehet természetes személy (még akkor sem, ha egyéni ügyvédi vagy egyéni vállalkozói minőségben bonyolítja le a vásárlást). A kormányrendelet alapján tehát nem illeti meg az elállási jog.