Gyakran Ismételt Kérdések
Kategóriák
Vásárlással kapcsolatos gyakori kérdések
Hogyan tudom a terméket megrendelni?
- Megrendelés / Vásárlás ONLINE:
- A kiszemelt termék(ek) mellett nyomja meg a kosár gombot.
- A weboldal felugró ablak formájábában ajánlhat Önnek terméket, esetleg szolgáltatást, amennyiben ezekre nem tart igényt, a sarokban található X segítségével tudja bezárni.
- A rendelési folyamat folytatásához kattintson a "kosaram"-ra, melyet a jobb felső sarokban talál.
- A képernyő a kosárra ugrik. Itt eldöntheti, hogy tovább nézelődik, vagy rögtön megrendeli ezt a terméket. A kért mennyiségen is módosíthat még itt, vagy akár törölheti a terméket a kosárból.
- Amennyiben rendelkezik kuponkóddal, azt kizárólag itt tudja beváltani.
- A következő lépéshez kattintson "tovább a rendeléshez".
- Ezt követően már csak az alábbi lépéseket kell követnie:
- Adatok megadása
- Fizetési és szállítási módok kiválasztása
- Megrendelés áttekintése
- A már korábban megadott adatainak ellenőrzése.
- Itt megjegyzést is fűzhet a megrendeléséhez.
- Sikeres megrendelés
Melyik a rendelési azonosító?
- Minden megrendelésről e-mail-ben automatikus visszaigazolást küldünk. Ebben az e-mail-ben szerepel a megrendelés száma, melynek a formátuma: 98610-xxxxxx.
- Ez a szám segít beazonosítani a megrendelést, illetve ennek megadásával tud kollégáinknál a rendeléséről érdeklődni / módosítattni / töröltetni.
Miért nem kaptam visszaigazoló emailt / értesítést a megrendelésről?
- Minden megrendelésről automatikus visszaigazolást küldünk. Amennyiben ezt nem találta a levelek között, kérjük nézze meg a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappában is. Amennyiben semelyik mappában nem találja, előfordulhat, hogy rossz e-mail címet adott meg. Ez esetben ügyfélszolgálatunknál tud segítséget kérni (iroda@illatszeronline.hu), hogy a számlázási név alapján visszakeressék megrendelését.
Mikorra várható a rendelésem?
- Amennyiben a termék készleten található, a szállítás 1-3 munkanapot vesz igénybe.
- Amennyiben a termék külső készleten található, plusz 1-3 munkanap beszerzési idővel kell számolnia.
- A kapott visszaigazolásban feltüntetjük a termék várható beérkezési idejét, előfordulhat egyes termékek esetében, hogy a beszerzése több időt vesz igénybe.
- Érdeklődni a honlapunkon található chat-es felületen, vagy e-mail-ben az info@illatszeronline.hu-n lehet a rendelésszám (amit a visszaigazoló e-mail-ben kapott) megadásával, és munkatársaink készséggel segítenek Önnek.
- A feladást követően a szállítás pontos idejéről a futárszolgálat tud Önnek felvilágosítást adni.
- SPRINTER ügyfélszolgálat
Telefon: +36 1 881 2615
Email: info@sprinter.hu - GLS Ügyfélszolgálat:
Telefon: +3629886700 (Kapcsolatok: https://gls-group.eu/HU/hu/gls-elerhetoseg)
- Foxpost ügyfélszolgálat
Tel: +36 1 999 0 369
Kapcsolati űrlap: https://www.foxpost.hu/ugyfelszolgalat/
Tudok-e módosítani a szállítási címen?
- Kérjük, küldje el a megrendelésszámmal mellékelve a helyes címet e-mail-ben az iroda@illatszeronline.hu-ra, és kollégáink javítják a címet.
Tudok-e módosítani a rendelésen? (más terméket helyette, még hozzátenni terméket)
Tudok-e törölni terméket a rendelésből?
- Kérjük, küldje el nekünk a megrendelésszámmal mellékelve a megrendelésről törölni kívánt termék cikkszámát e-mail-ben az iroda@illatszeronline.hu-ra, kollégáink intézkednek az ügyben.
Hogyan tudom törölni a rendelésem?
- Kérjük, küldje el a weboldalunkon található chat-es felületen, vagy e-mail-ben az info@illatszeronline.hu-ra a megrendelésszámát (amit a visszaigazoló e-mail-ben kapott) az ok megjelölésével, és munkatársaink törlik a kívánt rendelést.
- Amennyiben bankkártyával előre fizetett, kérjük igényét mindenképpen e-mailben jelezze bankszámlaszámának feltüntetésével!
Hogy tudok terméket visszaküldeni?
- Amennyiben a termék nem megfelelő (nem tetszik / nem jó a méret stb.)
- Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az iroda@illatszeronline.hu email címen.
- A csomagon kérjük tüntesse fel rendelési azonosítóját!
- Amennyiben a futárküldés opciót választotta kollégánk e-mailben keresni fogja a szállítási cím megerősítésével/egyeztetésével kapcsolatban. A futárt csak a visszajelzést követően áll módunkban kiküldeni!
- Miután visszaérkezett a csomag, kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot, amennyiben az még szükséges, egyeztetni tudnak a részletekről.
- Amennyiben a termék kiküldésénél mi hibáztunk
- Kérjük küldjön képet magáról a hibáról és egy részletes probléma leírást ( a rendelési azonosítóval megadva) az iroda@illatszeronline.hu -ra, és munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot.
Ez esetben a termékért mi fogunk futárt küldeni. - Amennyiben hibás vagy törött terméket kapott
Hogyan tudok elállni a vásárlástól?
- Amennyiben a vásárlástól kíván elállni, kérjük küldje el e-mailben az iroda@illatszeronline.hu-ra a bankszámlaszámát az ok megjelölésével, megrendelésszámámával mellékelve (amit a visszaigazoló e-mailben kapott), és munkatársaink intézkednek az ügyben.
Maximum 14 nap áll rendelkezésünkre a megadott összeget visszautalni.
Az utalásról e-mailben fogják értesíteni.
Nem kaptam számlát
- A számlát elektronikusan küldjük ki a megrendeléskor megadott email címre. Kérjük nézze meg a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappába is. Amennyiben nem találta, kérjük jelezze kollégáinknak az iroda@illatszeronline.hu email címen.
Szállítással kapcsolatos gyakori kérdések
Hol tart a csomagom / rendelésem?
- Kérjük, küldje el a weboldalunkon található chat-es felületen, vagy e-mailben az iroda@illatszeronline.hu-ra a megrendelésszámát (amit a visszaigazoló email-ben kapott) és munkatársaink azonnal visszajeleznek a rendelés állapotáról Önnek.
- Amennyiben a rendelése már a futárszolgálatnál van, kollégáinktól e-mailben (iroda@illatszeronline.hu) a megrendelésszám megadásával el tudja kérni a rendelés csomagszámát. Ezt a csomagszámot kell beírni a https://www.sprinter.hu/csomagkereso/ weboldalon a csomagkeresőbe, vagy ennek megadásával telefonon / e-mailben tud érdeklődni a futárszolgálatnál.
- GLS szállítás esetén: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
- Amennyiben a rendelése már a Foxpost ponton van, kollégáinktól e-mailben (iroda@illatszeronline.hu) a megrendelésszám megadásával el tudja kérni a rendelés csomagszámát. Ezt a csomagszámot kell beírni a https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/ weboldalon a csomagkeresőbe, vagy ennek megadásával tud telefonon / e-mailben érdeklődni a futárszolgálatnál.
- Elérhetőségek
- SPRINTER ügyfélszolgálat
Telefon: +36 1 881 2615
Email: info@sprinter.hu - Foxpost ügyfélszolgálat
Tel: +36 1 999 0 369
Kapcsolati űrlap: https://www.foxpost.hu/ugyfelszolgalat/
Hogyan tudom elérni a futárt?
- A csomag szállításáról, annak pontos idejéről a futár telefonon értesíti Önt.
- További információért a +36 1 881 2615 telefonszámon vagy e-mailben info@sprinter.hu-n tudja elérni a SPRINTER futárszolgálatot.
- GLS Szállítás esetén: https://gls-group.eu/HU/hu/gls-elerhetoseg
Általános kérdések
Garanciák (Vonatkozó termékek esetén)
- A jogszabályban előírt általános jótállást (garanciát) vállaljuk.
Mi történik ha egy termék nincs készleten, de mégis rendelhető a státusza?
- Ebben az esetben az adott termék nincs közvetlen a webáruház raktárban, de a beszállítónktól olyan információnk vagy, hogy rendelhető. Minden ilyen esetben a rendelést követően értesítünk a várható szállítással kapcsolatban.
- Amennyiben a rendelt terméknek hosszú lenne a szállítási ideje lehetőséged van tartani a megrendelést, lemondani vagy esetleg más termékre cserélni. Természetesen ebben az esetben a kollégánk egyeztetni fog Veled.
Milyen illata van egy parfümnek?
- Termékeink részletes adatlapját folyamatosan töltjük fel, hogy a legszélesebb információkkal rendelkezz. A parfümök esetében a gyártók által megadott leírást alkalmazzuk, hiszen ez a legpontosabb.
- Parfüm másolat, hamisítvány? - Minden termékünk eredeti, pontosan meghatározott gyártók által készített Illatszerek és kapcsolódó termékek. Amennyiben egy parfüm illata jelentősen hasonlít egy másik parfüm illatára ez az összetételeknek köszönhető.
Mi az a cikkszám, hol találom?
- A cikkszám, olyan egyedi azonosító, amely egyedileg azonosít minden egyes anyagot, árut vagy készterméket. A cikkszám rövidebb, mint a termék teljesen pontos megnevezése, így megkönnyíti az elektronikus adatfeldolgozást.
- Ez a cikkszám a weboldalon a termékek alatt található.
A megrendeléseknél / a kiállított számlán a termék neve mellett található. - Ezt a cikkszámot kell minden esetben megadni kollégáinknak, ha rendelést szeretne módosítani, vagy termék elérhetőségéről, állapotáról szeretne érdeklődni.